4 Temmuz 2009 Cumartesi

goodbye radom

bu şehri terketmeme 1 gün kaldı. pazartesi günü son kez terkediyorum radom'u. pek sevemedim bu şehri. açıkçası seveni de pek görmedim. sıkıcı bir şehir burası, sıradan bir polonya şehri, küçük olanlarından. sevdiğim ve mutlu olduğum anları oldu elbet. güzel insanlarla tanıştım, bunu söylemeye bile gerek duymuyorum artık. ve birçok şey öğrendim; insanlar hakkında, şehirler hakkında, türkler hakkında, birçok şey hakkında.. bu blogun son yazısı olacak bu sanırım. daha doğrusu son fotoğraflarını yükleyeceğim polonya'nın, radom'un. (belki dönüşte birkaç seri daha devam ederim.) aşağıda göreceğiniz fotoğraflar parti fotoğraflarımızdır. radom'u bu şekilde hatırlamak istiyorum.. votka.. votka.. votka!! =)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder